22 mei 2020

Hartigh&Soed laat bezoekers eenvoudig bestellingen doen op hun eigen website

Een tijdje geleden kwam Caro van Brasserie Hartigh & Soed bij ons met de wens om hun nieuwe en trouwe klanten te kunnen helpen met het kiezen en bestellen van hun kaart. 

Een eenvoudig (in gebruik) maar doeltreffend bestelsysteem die naadloos aansluit op de website. Geen aparte domein of website, maar handig in hun eigen website verwerkt wat zorgt voor een hoog gebruiksgemak. 

De website hadden wij al voor hun mogen realiseren, maar nu hebben wij hier snel op kunnen schakelen zodat ook zij met ons bestel bouwblok aan de slag konden. Wij hebben ons slimme bouwblok ingezet om zo in deze moeilijke tijd, met de beperkende maatregelen, zo toch hun heerlijke producten aan te kunnen bieden.

Waar de maatregelen ivm COVID19 voor elke ondernemer in de horeca sector zeer ernstig zijn, bleek deze module dan een fijne oplossing die straks na de welkome versoepeling mooi als ondersteunende service zal dienen. 

hartighensoed-online-bestellen-03
hartighensoed-online-bestellen-01
hartighensoed-online-bestellen-02

Eenvoudig bestellen

In een zeer eenvoudig te gebruiken systeem aan de beheer kant, kan de beheerder zo productgroepen en producten aanmaken met alle informatie die hierbij nodig is. Deze producten ordenen en toevoegen is net zo gemakkelijk. Een overzicht wordt automatisch gegenereerd en klaar! Producten staan online en kunnen worden besteld.

Eenvoudig betalen en ophalen

Direct gekoppeld met Mollie, de beste betalingservaring van Europa voor jouw klanten, gaan bestellingen direct volgens een beveiligde omgeving. De klant kan heel makkelijk betalen via diverse betaalmogelijkheden en de afhandeling doet het systeem. Zo kan Hartigh&Soed fijn doorgaan met koken!