Ondersteuning webdevelopment

een essentieel onderdeel van onze fundering

Bij elk project dat gestart wordt bij ons is er ook een SLA verbonden. Een SLA, of Service Level Agreement, is een contract tussen jouw als platform eigenaar en ons als digitale partner. Het beschrijft de specifieke diensten die wij verlenen, evenals het niveau van service dat jij als klant kan verwachten.

In deze klantspecifieke SLA's staan de details over de ontwerp- en ontwikkeling van het webproject, evenals de voortdurende onderhoud en ondersteuning vanuit ons. 

Denk hierbij aan regelmatige systeem updates, beveiligingspatches en het oplossen van technische problemen.
shopware6-folders

Een belangrijk aspect van deze SLA is het niveau van uptime waar jij als projecteigenaar op kan rekenen. Dit verwijst naar het percentage van de tijd dat de website beschikbaar en toegankelijk is voor gebruikers. 

Wij streven naar een niveau van uptime van 99,9%. Dit kunnen wij waarborgen door de kwaliteit van onze hosting diensten. Wat een essentieel onderdeel is welke bijdraagt aan het succes van je platform.

Een ander onderdeel van onze SLA is de reactietijd voor eventuele problemen of zorgen. Dit kan bijvoorbeeld bug-rapporten, beveiligingslekken en andere technische problemen omvatten die aangepakt moeten worden. Hier hebben wij verschillende gradaties qua pakketten waar wij garant staan mbt bepaalde reactietijd; hoe snel wij het probleem kunnen aanpassen en verhelpen. Hierbij wordt ook opgenomen hoeveel uren ingecalculeerd wordt voor de klantenservice die zal worden verleend met de specifieke kanalen die ingezet kunnen worden voor de ondersteuning.

thomas-developer-shopware-cornerstones

 

"Zo ben je altijd 'verzekerd' van snelle en de juiste service, welke je mag verwachten van ons als jouw digitale partner."

 

met ons
Service Level Agreement

Een klein probleem kan de oorzaak zijn dat je webshop niet meer correct functioneert, wat een reden kan zijn dat je omzet mis loopt. Dat wil je niet en omdat de techniek tegenwoordig zo uitgebreid is, het toch kan voorkomen dat er iets mis gaat. Dan wil je er zeker van zijn dan je snel wordt geholpen. Met onze SLA's dragen wij daar zorg voor.

Platform monitoring

Bij de SLA's zitten standaard onze monitoring tools inbegrepen. Dit zijn speciaal voor het platform ingerichte systemen die gebruikt worden om de laadtijd, de beschikbaarheid en reactietijd te volgen. Tevens geeft dit inzicht in gebroken links, fouten en andere technische problemen/mankementen.

thomas-michiel

"Webwinkel monitoring is het proces van regelmatig controleren op beschikbaarheid, prestatie en functionaliteit van jouw e-commerce platform."

Kies voor zekerheid
met 24/7 platform monitoring

Het doel van onze SLA's is om de kwaliteit van de dienstverlening van de webshop te waarborgen en de tevredenheid van jou als klant/webshop eigenaar te verhogen. Ons doel zal altijd zijn om zo min mogelijk gebruik te maken van onze SLA op het niveau van probleemoplossen, maar wel de zekerheid bieden voor jouw als klant dat, als er iets mis gaat, wij dit adequaat kunnen signaleren en oplossing.

Shopware icm jouw SLA op maat

Vanaf de start in Nederland zijn wij officieel business partners van Shopware. Inmiddels zijn wij ook Shopware Bronze Partner. Dit betekent dat wij bij Cornerstones alle kennis, vaardigheden, support en vertrouwen in huis hebben om jouw e-commerce partner te zijn.

Dit in combinatie met jouw unieke SLA kan je ervan op aan dat jouw e-commerce platform optimaal functioneert.

bronze-partner-shopware
professionele-webshop-laten-maken
Alles over Shopware

Wil je meer weten wat oa Shopware voor jouw onderneming online kan betekenen?

Shopware 6
shopware-webshop-laten-maken
Lees onze blog

Blijf helemaal op de hoogte en krijg alle ins en outs mee als je je verdiept in onze kennis inhoudelijke blogs!

Lees onze blog
tuincentrum-noordbarge-klein
Klantcases

Zie hoe wij diverse bouwblokken voor onze klanten inzetten en tot welk resultaten dit heeft gebracht.

Bekijk klantcases